Moltes gràcies a tots els artistes que van fer possible aquest magnífic espectacle!
I a tot el públic, per ser-hi i per les aportacions al projecte!
diumenge, 4 de febrer de 2018 | Publicat per Abaraka Bake a 13:08 0 comentaris
divendres, 2 de febrer de 2018 | Publicat per Abaraka Bake a 18:52 0 comentaris
dimecres, 17 de gener de 2018 | Publicat per Abaraka Bake a 6:42 0 comentaris
El projecte de la costura segueix endavant. Les màquines de cosir del centre multifuncional segueixen estant plenament actives. Com ja us informàvem fa unes setmanes, durant els dos mesos d'estiu en Fode ha fet un curs de formació de costura a diferents estudiants de l'escola aràbica.
I ja en tenim el resultat. Adjuntem fotos amb la roba elaborada durant aquests dos mesos, destacant els uniformes escolars que el mateixos alumnes s'han fet.
dijous, 12 d’octubre de 2017 | Publicat per Abaraka Bake a 9:20 0 comentaris
L'exposició "Lligams de terrissa", que ja ha estat present a les dues darreres edicions de la Fira del Tupí de Sant Julià de Vilatorta, es desplaça a Vic. Des del 12 de setembre al 6 d'octubre es podrà visitar a la Universitat de Vic, a l'espai Josep Vernis de l'Edifici B del Campus Miramarges.
dimarts, 29 d’agost de 2017 | Publicat per Abaraka Bake a 20:39 0 comentaris
Un any més, arriba l'estiu, la calor i la Festa Major de Sant Julià.
Abaraka Bake, seguint amb la ja habitual activitat que durant els darrers anys ha dut a terme dins el marc de la Festa Major i que preten enllaçar la cultura d'altres indrets, expresada a través de la música i la cuina, amb el nostre entorn local, el passat dilluns 17 de juliol, va organitzar l'activitat "Cercle de percussions, tès i galetes del Món".
L'activitat va ser tot un èxit...Petits i grans van poder participar d'una tarda rítmica, tocant instruments de percussió diversos amb les seves propies mans i, per agafar forces, degustar les boníssimes galetes i begudes elaborades a l'estil de diferents pobles africans.
dissabte, 29 de juliol de 2017 | Publicat per Abaraka Bake a 5:58 0 comentaris
Durant les darreres setmanes els alumnes de l'escola aràbiga han fet un curs de costura al centre multifuncional. Segur que ben aviat seran uns excel·lents sastres!
Publicat per Abaraka Bake a 5:48 0 comentaris